feedburner
Enter your email address:

Delivered by FeedBurner

feedburner count

Semangat Berapi!!

Label:

Seronok giler tengok laman2 web orang2 yang dah berjaya dalam dunia perniagaan internet ni.Irfan Khairi,Ammar Zahar,Razzi Rahman..tak sabar nak jadi macam diaorang..Idea dah banyak tapi untuk memulakan langkah tu yang masih sumbang.

Sebentar tadi dalam lebih kurang pukul 10.40 mlm,saya melawat laman web abg Irfan and Razzi Rahman.Sebenarnya apabila kita selalu melawat laman web orang lain pun boleh memberi kita banyak idea untuk memantapkan lagi blog atau laman web kita..dalam kes saya nie blog la..

Kadang2 bila dah buntu untuk design blog,saya suka tengok web2 atau blog2 orang lain.Dari situ barulah memudahkan saya untuk menggarap idea dan meng'update' blog saya.

Kesimpulannya,sebagai orang baru kita kena banyak buat research supaya kita dapat tentukan kemahuan atau objektif sebenar kita.Sebabnya,dunia internet nie berkait rapat dengan idea yang tak terbatas langsung.Kalau kita tak tentukan objektif atau misi kita,senang2 je blog kita boleh bungkus sebab xde keunikan tersendiri..



0 comments:

Catat Ulasan